Jag är så värdelös på att komma på rubriker.

Haha, idag hittade jag en hysteriskt rolig blogg som heter "Tänk om..."

http://tankom.blogg.se
som iallafall Jag skrattade länge, och sinnessjukt åt.
Idag har jag också kommit till insikt om att min hjärna är ganska ostrukturerad och konstig och att mina kompisar inte alls gör lika konstiga saker som jag lyckas göra när jag är trött.
Jag trodde att alla människor som går upp tidigt på morgonen lägger in kaffekoppen och mobilen i kylskåpet och mp3:n i micron. Men det är tydligen bara jag.
Hursomhelst har dagen varit uthärdlig, Oscar kom tillbaka till skolan efter att ha haft blodförgiftning, halsfluss, urinvägsinfektion och allt möjligt skit. Håll dig frisk nu!  ._x
Och så har vi haft 2, 3 timmar musik + en ganska trevlig, och inte allt för jobbig, engelskalektion.

Jag kom att tänka på att världen är kall och äcklig just nu, iallafall där jag bor, och vägen till matsalen är geggig och hal.
När jag blir rik ska jag flytta till en lyxvilla någonstans i södra frankrike på vintrarna. Där ska jag gå på en fin strand och plocka persikor direkt från träden.

Igår var jag faktiskt ganska duktig och ställde mig i bostadskö för studentboende. Tyvärr fanns det inte många ställen där man kunde registrera sig, man var tvungen att vara 18. Diskriminerande mot de som började skolan tidigare.
Men jag kunde stå i Linköping och Lund.
Apropå 18... Det är många saker jag vill göra då. Tatuera en G-klav i nacken, Ta körkort, beställa en Irish Coffee på krogen bland annat. Fast ärligt talat skrämmer det mig...18, då måste man vara mogen och ansvarstagade. Tur att jag har 17 kvar att fylla.


Kommentarer
Postat av: Mor

Då får du läsa franska först, för franskmännen/Qvinnsen gillar ej att samtala på annat språk än det egna. De anser att det är vackrast i världen!

tror M fördomsfullt.

F.Ö är det härligt att se att du bloggar igen! Keep going, eller Ceps coing som fransmännen säger ...

2009-01-26 @ 08:37:37
Postat av: Anonym

jag kan ju den viktigaste meningen i alla fall. XD

2009-01-26 @ 18:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0