Nejmen hej, det var ett tag sen

NejmenHej Blogg, det var länge sedan.
Förlåt för att jag totalt ignorerat och tillslut glömt bort dig. Men nu sitter jag här igen.
Tyvärr har jag inga ord, jag kommer inte ihåg vart jag la dem.
Men jag vet att de finns någonstans, inbakade i min deg till hjärna.
Anywayhursomhelstapropånågonting...Det är snö ute och ganska fint fast helt vidrigt kallt. Himlen är ljusare än den var igår vid den här tiden, så jag är ganska glad.
Igår förresten, var jag på bio med syster Tov och syster Nadj. Vi såg Twilight, den var jättemyspysromantisk och riktigt bra. Vi kom hem rätt sent och jag somnade konstigt nog direkt när jag gick och lade mig. Sedan drömde jag gosiga drömmar om heta vampyrer...heh.
Nu är det 2009 och det känns mycket underligt, fast jag har avgett ett nyårslöfte om att det här ska bli ett bättre år.
På onsdag börjar skolan igen... vet inte vad jag tycker om det riktigt, fast det blir nog bra. Vi ska ha en period med massa musik så förhoppningsvis blir det uthärdligt. Kul ska det bli att träffa allt mysigt folk igen iallafall. (uj vilken skum mening det blev)
Det här får bli ett kort inlägg för nu ska jag kolla på Cats med syster Tov.
Hejdå..och...
I´ll be back.
Mohahahhawwwäää.

Kommentarer
Postat av: Mammiss

Mongojitter och ... nä ... Du, vad hette catskissarna nurå? Hur som helst: Now we know how to adress our cat!

Mystical Tiramiqueen of the Siamesis!

Meow ...

2009-01-05 @ 11:31:19
Postat av: Anonym

Mungojerrie och rumpelteaser... HAH!. jag kommer ihåg.

2009-01-05 @ 12:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0