Aj, min Hamster

Jag har funderat på hur kul det skulle vara om alla människor hade en liten hamster på vänster axel. Det skulle gå nervtrådar till hamstern så om någon slog hamstern skulle man kunna säga "Aj min Hamster" eller "Det där gjorde ont i min Hamster"
Hamstern skulle kunna viska i folks öron och på så sätt hjälpa till att fuska på prov. Förutsatt då att man utbildar hamstern. Om du är musikalisk är din hamster troligtvis det också och då kan ni sjunga duett.
Det skulle i och för sig bli problematiskt om din hamster blev kär i någon annans hamster, speciellt om hamstern satt på en person du inte alls tyckte om.
Nog om hamstrar...

Idag var jag Arg!... Egentligen skulle jag haft sovmorgon till 7:15 idag men jag skulle gå till hatobjekt nummer 1: Tandläkaren, och tvingades därför gå upp 5:30 och dessutom vänta 50 minuter i norrköpings bussväntsal.
Jag hade inga hål iallafall och jag passade på att sno med mig en liten tandborste, som hämnd typ.
Dagen var ganska slapp, samhäll/biologi som första lektion... Vi ska göra något projekt om Uganda och regnskog och sådant. Kul och intressant. Sedan hade vi engelska och musik.

Har inte så mycket mer att berätta, ska till tandläkaren i morgon igen för att sätta dit hatobjekt nummer 2: Tandställningen, som lossnat för 711 gången i rad.
På grund av det missar jag en teaterföreställning vi ska se med skolan.

blabläusch.
Huj


Kommentarer
Postat av: M

Härlig bild! Knasig hamsterfilosofi ... men du fick mej att leeee!



2009-01-29 @ 16:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0