Sportlov

Om ni lyssnar riktigt noga kan ni kanske höra mig sucka av lättnad och tillfredställelse. Det är nämligen så att det är Sportlov, och jag ska ägna mig åt att göra absolut ingenting.
Idag bytheway, var jag på gosiga Alvas dop. Syster Soni, Syster Tov och Jag sjöng "himlen är oskyldigt blå" i stämmor. Det lät ganska bra förutom att vi råkade garva i mitten för att noterna flög iväg.
Dopet var rätt mysigt, man fick träffa "släktingar" man inte visste fanns och tvingades vara social.

I Torsdags kollade vi på PA-redovisningar, det var relativt underhållande och väldigt inspirerande. Jag har bestämt mig för att spela in en skiva. Vecka 11 eller något tror jag att vi ska börja med projektarbetena men jag har redan börjat skriva lite på låtar. Det ska bli askul! ... hoppas jag.

Nej nu...
ska jag gå och lägga mig.
God natt.

Kommentarer
Postat av: M

AAhhh ett nytt inlägg! Undrens tid är icke förbi! Ditt projektarbete kommer att bli jättekul att göra o höra!

2009-02-18 @ 10:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0