...

Idag fyller Pappa Papps och Kompis Elin år. Det är roligt med födelsedagar tycker jag. Man får ge folk presenter och äta tårta, eller paj i pappa-fallet, eftersom han inte tål ägg.
Elin fick en burk kakor av mej på väg till skolan, inslaget i en fin glasslåda med gult paketsnöre på. Mer kakor åt folket, anser jag! ^.^

För tillfället har vi en massa samhällskunskap i skolan. Det är inte roligt...Vi har en läskig vikarie (fast han är lite kul) och jag ska göra ett grupparbete med Andreas om Världshandeln. Visst låter det oerhört spännande. >.<'''
Detta skulle kunnat vara helt okej, men nu är det såhär att Andreas är sjuk och jag kan inget om världshandeln.
Han har varit sjuk länge, det är lite oroväckande.  .___.
Dessutom kom det hundraelva skumma människor till vår skola idag,
de skulle tydligen ha något DontDrinkandDrive upplevelsedag så de ockuperade vårt klassrum.
Nu, när jag ändå är på gnällhumör kan jag passa på att berätta att igår hade vi matteprov, och jag är fortfarande arg eftersom det gick apkissdåligt.
Jag vill avreagera mig på något/någon.

Nej, så här dåligt kan jag inte avsluta inlägget.
Jag ska skriva något roligt.
"Kon var påängen"
WAHAHAHAHHAHAHAHÄÄÄÄÄÄÄW


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja tack så mycket för kakorna de va extremt goda..mums mums...

Nae stackare får du göra ett grupparbete själv :P..



Kon va påängen ....hahah :P.. den e bra den :P

2008-09-10 @ 20:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0