Förkyld

Usch, idag är det synd om mig. Mina bihålor känns enorma, varenda liten körtel i halsen är svullen och min näsa har producerat c.a 12 liter snor som den konstant pottar ut.
Jag känner mig äckligpäcklig och har ångest för att jag inte är i skolan.
Måste skriva en engelskauppsats som ska vara inlämnad imorgon och matten vill jag inte prata om. Jag kommer vara mer efter än en stenålderssnubbe som färdats 1000 år framåt i tiden.
Tiden är så jobbig, jag har aldrig tyckt något vidare om den. Jag har heller aldrig trott på att den faktiskt fanns. Men det gör den, och det känns väldigt dåligt.

Jag gick upp vanlig tid imorse och tänkte gå till skolan, men det gick inte, jag kände mig dödare än stendöd.
Så jag gick och lade mig på soffan och somnade. Vaknade när mamma gick upp, pratade lite med henne, klappade katt och gick upp för att somna i sängen istället.
Katten och jag sov till klockan 12.19, sen gick jag upp, tog nässpray och drack kaffe. Så nu känns det en aning bättre.

Hejdå, Snorkrå(ka)
...det där blev dåligt....

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja kanske har smittat ner dig :P...Jag gick hem från skolan i måndags och ja va inte i skolan idag och ja ska inte gå imorn heller....Men krya på dig ....

2008-09-02 @ 21:19:51
Postat av: Anonym

2008-09-03 @ 08:59:08
Postat av: Mamma

Mamman tyckte synd om dej, men din engelskauppsats blev ju bra!

2008-09-03 @ 09:00:20
Postat av: Anonym

bra blogg ^^

2008-09-04 @ 14:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0