...




Detta är min blogg som jag hoppas att jag ska orka skriva i då och då.
Jag har aldrig varit någon vidare dagboksskrivare men hade tänkt försöka bli det eftersom jag egentligen älskar att skriva.
Vem är jag då...?
Enligt mej är jag en meningslös människa som tillkommit genom evolutionen och den konstiga slumpen att två helt olika människor från olika platser möttes och blev kära i varandra... lite hokus pokus och så kom jag. >______<
Den här bloggen är till för att mina tankar&känslor ska ha någonstans att ta vägen.
Eftersom det här är det första inlägget ska jag berätta lite om mig själv istället för att kasta ut dig, kära läsare, i ett djupt filosofihav.

Väl mött!
Jag är en 16 årig, socialt inkompetent alien bosatt i Kolmården
Där spenderar jag största delen av mitt liv med att lyssna/spela musik, dricka kaffe, och sova.
Jag älskar även att teckna, mest blir det i blyerts men ibland händer det att akryl-färgerna kommer fram.
Photoshop är också något jag brukar använda mig av.
Jag går en naturestetisk linje på världens finaste estetmuppskola som heter Björkö Fria Gymnasium <3
Jag är beroende av mycket, här är mina droger:


Droger:
Kaffe <3
Musik <3
Photoshop <3
Grunge <3
min gitarr <3
min elgitarr <3
mitt piano <3
min nirvanatröja <3
min keps <3
choklad <3
poesi <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag gillar din blogg, den har karaktär! Spännande, annorlunda dikt o bild ...

Tycker M

2008-08-11 @ 13:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0