Gjääw...

Idag var en slapp dag...eller, relativt slapp om man tar hänsyn till att jag gick upp 5:30 på morgonen...som jag alltid gör.
Vi hade svenskalektion på morgonen. Det är meningen att vi ska analysera en novell, vilket är kul... Dessvärre(mitt nya favoritord) är det ett sådant där otrevligt grupparbete. Jag har inget emot mina kära gruppmedlemmar, absolut inte, <3 på dom. Det är bara det att skriva analys i grupp inte är världens lättaste uppgift.
Men hur som helst var det inte överdrivet jobbigt.
Sedan hade vi tre håltimmar så Linnea Sofia x2 och jag åkte hem till en av Sofiorna där vi åt pastasallad och hade allmänt trevligt. Sofia har en sådan där hundsak som jag inte kom överens med. Hon hoppade upp på mej och försökte äta mej. Njäi, hundar och jag går inte ihop, vi förstår inte varandra. Jag är utan tvekan och i högsta grad en kattmänniska.
På eftermiddan hade vi matte, men eftersom läraren var hemma och vårdade sjukt barn var det inte så många som jobbade. Jag var däremot en duktig flicka och gjorde klart uppgifterna vi skulle göra.
Sista lektionen var bild, vi har temat människan och idag jobbade vi med ansiktets proportioner. Det var kuligt för det är jag bra på. ^^

Nu är jag hemma och slöar. Känner mig som en bakad potatis om man nu kan göra det.
Lilla mamms fick reda på att hennes efterlängtade axeloperation tydligen inte skulle bli av förrän senare. Jäkla läkare, jag vill gräva ner dom någonstans. Mamm får alltid vänta, jag förstår inte hur dom prioriterar.
Min mamma är ju världens viktigaste människa.

Imorse var jag hos tandläkarn, för tandställningsgrejen lossnar hela tiden. Jag blir galen på den, jag vill svälja den. ><
blabla...
det regnar ute.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du är gullig du!



tycker viktiga mamman

2008-08-27 @ 21:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0