Ja´må hon leva...lalala, Grattis syster Soni.

Lilla Syster Soni fyllde idag 13 år,
detta betyder att det nu bor FEM tonåringar i huset, det betyder även...........Kräftpartaj :D
Vi väckte henne med skönsång av mamma, ett morgontrött kraxande av mig, några brummande "toner" av Pappsen och lite diffust mummel av resterande familj.
När Sonia vaknade slängde vi paket och katt på henne.
Kattsaken <3 älskar förövrigt födelsedagar eftersom hon tror att det är henne vi firar.
Av mig och syster Tov fick Soni en trevlig väska.

På förmiddagen gick jag och min kära mamma ut på promenad för att plocka lite svamp...
Vi släntrade omkring i två timmar och skramlade ihop rätt mycket svamp. Mamm hittade massa läskiga fjällskivlingar som hon plockade med sig... Jag är rädd för dom O.O
Sedan åt vi tårta och drack kaffe. Efter det öppnade födelsedagsungen resten av sina presenter och vi andra slängde presentsnören på katten som självklart satt i mitten och gned sig mot paketen.

På kvällen var det kräftparty.. prrrr, jag älskar kräftor ^^

g


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tackar mitt estetiska underbarn... ^^

2008-08-25 @ 18:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0