Färg...

Idag har jag blivit klippt och hårfärgad av syster Tov. ^^
Det är en mycket trevlig röd-lila-koppar-öhh-färg som tyvärr hamnade på badrumsgolvet också.
Jag borde haft tidningar under.
Mamma och pappa blev, ganska uppenbarligen inte, så glada : /

Tidigare idag, omkring 11.15 , låg jag i min säng och sov sött.
Då vaknade jag av ytterdörren som öppnades. Jag blev livrädd eftersom jag och bror Tomas var ensamma hemma och resterande familj inte skulle komma hem från stan förrän senare.
Paranoid som jag är, övertygade jag mig om att en psykiskt sjuk inbrottstjuv med tomt stirrande ögon hade kommit för att sno allt vi ägde.
Jag sprang upp ur sängen, smög mig fram genom huset och hittade... Syster Sonia.
Hon hade fått sluta tidigare från teaterrepetionen... jäkla unge >_____<

Tillbaka till mitt hår (som blivit skrämmande kort, Gaah, det når inte ens över brösten) ...
eller... jag orkar nog inte skriva mer...
lalala, jag är en rödlök.
Hejhopp skurmopp

.

Kommentarer
Postat av: mamma

; ))

2008-08-14 @ 15:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0